Veel gestelde vragen

FAQ

 

Op deze pagina leest u een aantal veel gestelde vragen én antwoorden over de overgang van Leertouwer Connect naar IP-Connected.

Wat betekent dit concreet voor ons?

Voor de korte termijn: helemaal niets. U blijft de diensten behouden zoals deze zijn, ook gemaakte afspraken en/of contracten blijven gewoon van kracht. Enkel uw aanspreekpunt voor vragen en of ondersteuning wijzigt naar IP-Connected.

 

Wat gebeurt er met onze overeenkomst?

U heeft nu een overeenkomst met Leertouwer. Deze blijft tot einde looptijd van kracht, de diensten blijven gewoon doorlopen zoals u gewend bent. Het IP-Connected contract ligt voor u klaar, mocht u tussentijds de overstap al wensen.

 

Zijn wij nu meteen contractvrij?

Wanneer u ervoor kiest om over te stappen naar IP-Connected wordt het Leertouwer Connect contract 1 op 1 overgenomen door IP-Connected. U bent niet contractvrij. De lopende abonnementen van de meeste diensten zijn wel per maand opzegbaar uitgezonderd de abonnementen voor de verbinding(en). Deze worden meestal voor langere tijd afgesloten. Voor informatie hierover kunt u bellen met het algemene telefoonnummer van IP-Connected: (088) 603 17 00 of mailen naar info@ip-connected.nl.

 

Wat betekent dit voor de dienst(en) die wij van Leertouwer afnemen?

Voor die diensten die u bij Leertouwer afneemt, verandert er niets. Uw vragen en servicemeldingen kunt u, zoals u gewend bent, bij de servicedesk neerleggen. Per e-mail naar service@leertouwer.nl of telefonisch via
(0342) 42 51 51.

 

Hoe om te gaan met verstoringen en benodigde ondersteuning?

Wanneer u een verstoring heeft, kunt u ons op de volgende manieren bereiken: per e-mail via service@ip-connected.nl of telefonisch via
(088) 603 17 17.

 

Wij nemen ook andere diensten bij Leertouwer af. Hoe verloopt de samenwerking tussen IP-Connected en Leertouwer op dat gebied?

Wij werken zeer nauw samen met zusterbedrijf Leertouwer. Wanneer er een wijziging wordt doorgevoerd bij een Leertouwer-onderdeel dat ook impact heeft op een dienst van IP-Connected zal hier altijd overleg over zijn.

 

Krijgen wij voortaan de facturen van IP-Connected?

U ontvangt nu de facturen nog via Leertouwer. Zodra u een nieuw contract met IP-Connected heeft ondertekend, ontvangt u de facturen van IP-Connected. Als u een overeenkomst heeft met IP-Connected kunt u uw facturen ook online raadplegen binnen uw eigen “Mijn IP-C” portal.

Blijft het dienstportfolio wel hetzelfde?

Het dienstenportfolio dat u nu afneemt blijft voorlopig hetzelfde. Wel voert IP-Connected een breder assortiment dan Leertouwer Connect deed. Wanneer wij in de toekomst wijzigingen doorvoeren, informeren wij u hierover via onze nieuwsbrief. Aanmelden kan via contact@ip-connected.nl

 

Kunnen wij nog wel uitbreiding doen op onze huidige omgeving?

U kunt uw huidige omgeving uitbreiden zoals u gewend bent. Hier verandert niets aan.

 

Hoe lang blijft onze huidige omgeving ondersteund door Leertouwer?

Leertouwer blijft u ondersteunen zoals u dat van haar gewend bent. Tot u beslist de lopende overeenkomst(en) stop te zetten of overweegt specifieke diensten om en over te zetten naar IP-Connected.

 

Wat kunnen wij verder verwachten van IP-Connected?

U kunt van ons verwachten dat wij meer dan in het verleden, zullen ontwikkelen en innoveren op het dienstportfolio. Met de nodige focus en onze passie voor het vak zijn wij ervan overtuigd dat wij u als klant nog beter kunnen bedienen en ondersteunen. Daarnaast houden wij uw contracten in de gaten en denken met u mee, zodat u altijd up-to-date blijft.

 

Kunnen wij nieuwe diensten afnemen bij IP-Connected binnen ons huidige Leertouwer contract?

U kunt nieuwe diensten af blijven nemen onder het Leertouwer contract. Voor u verandert er dus niets. U kunt er altijd zelf voor kiezen om nieuwe diensten wel direct bij IP-Connected af te nemen onder een nieuwe overeenkomst. Zelfs de medewerkers zijn hetzelfde. Voor al uw wijzigingen en aanvragen kunt u nog altijd terecht bij Daniëlle Blotenburg en Esther Kleijer via (088) 603 17 00.

 

Wat is “Mijn IP-C” en wat zijn de voordelen daarvan?

Mijn IP-C is een afgeschermd deel binnen de website dat specifiek voor u wordt ingericht. Hierdoor kunt u naast het inschieten en bewaken van tickets, ook de facturen raadplegen en de basisgegevens beheren.
Hoe kunnen wij ons aanmelden voor “Mijn IP-C” ?

 

Wilt u de mogelijkheden binnen de omgeving “Mijn IP-C” benutten?

Dan heeft u eerst een overeenkomst met IP-Connected nodig. In die overeenkomst komen dan uw bestaande diensten. Zodra dat geregeld is, kunt u tickets inschieten, facturen raadplegen en uw gegevens beheren. Mijn IP-C is overigens helemaal kosteloos.

Verdere vragen? Neem contact met ons op.

IP-Connected. Zekerheid in verbinding.